INFORMATII UTILE DESPRE SIMBOLURILE GRAFICE FOLOSITE DE FIRMELE DE WEB DESIGN
Simbolurile
grafice sunt de fapt niste logo-uri sau sigle ce sunt utilizate in definirea
unei entitati ca de exemplu: o firma, companie, un grup, o zona, o organizatie,
o tara, etc.
Din punct de
vedere al structurii, un logo poate fi si un text cu diferite forme si stiluri,
iar un domeniu comun in care se utilizeaza logo-ul este cel al companiilor,
deoarece acestia doresc sa aiba o identitate si vor sa fie recunoscuti intr-un
mod extrem de unic.
Cand o firma de web design realizeaza un logo
trebuie sa tina cont de faptul ca acesta trebuie sa aiba o istorie, sa prezinte
o poveste si sa poata insemna ceva pentru fiecare individ sau grup de persoane
care il vad.
In timpul de
astazi exista destul de putine site-uri care sa nu detina o sigla, fie ca text
sau fie ca simbol sau fie impreuna. Atunci cand o firma de web design creaza un logo trebuie sa aleaga cu mare
atentie culoarea, deoarece majoritatea oamenilor asociaza culorile cu anumite
actiuni, anumite stari, ca de exemplu: rosu este folosit in diverse proiecte,
verdele este utilizat in sanatate, albastru este o culoare neutra si de baza in
logo-urile prezente pe Internet, etc.
Intr-un web
design de calitate logo-ul este indicat sa fie pozitionat in partea de sus in
stanga sau in partea de sus in centru, iar atunci cand se da clik pe acest logo
este bine sa detina functia de navigare pe prima pagina a site-ului.
In
concluzie, simbolurile grafice folosite de catre firmele de web design in
realizarea website-urilor sau a altor entitati, devin minimaliste, destul de
puternice ca mesaj si sunt foarte importante pentru orice tip de afacere,
creand un mare impact vizual.
WEB DESIGN & SEO
Follow us: https://ro-ro.facebook.com/sitewebcraiova.ro
Google+: https://plus.google.com/+SCWEBDESIGNSEOSRLDCraiova
Twitter: https://twitter.com/sitewebcraiova
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu